Tuesday, October 27, 2009

Third time's a charm

Har precis fått reda på att årets konferensresa kommer ta mig till Las Vegas. Ännu en gång. Närmare bestämt tredje gången. På mindre än ett halvår. Ska bli kul naturligtvis, men jag tror att jag måste börja diversifiera mina resmål lite. I mitten av november blir det iaf dags att inta The Strip igen. Denna gången måste jag passa på att åka till en skjutbana och testa lite vapen. Till skillnad från Kalifornien så är nämligen automatvapen tillåtna i Nevada (frågan är vad som inte är tillåtet där), så man måste ju ta tillfället i akt.

Här är ett par bilder från sist jag var i Vegas.

Tummen upp för Mattias...

... och tungan ut för Peppe

Som en liten bonus så slänger jag dessutom in en bild från en fest med tema "funny hats" för någon vecka sedan. Av någon anledning är jag den enda på bilden som har hatt...

Kelly (festarrangören) i bakgrunden och delar av Kristofer i förgrunden

2 comments:

  1. Se där ja! Bilder är kul! :) Mera sånt! *kram*
    /Teija

    ReplyDelete